„Sidabro nei aukso neturiu, bet ką turiu, tą duodu. Jėzaus Kristaus iš Nazareto vardu kelkis ir vaikščiok!“ (Apaštalų darbai 3:6)

2016 m. rugsėjo 5 d., pirmadienis

Filmas PRICELESS - Neįkainojama


Kino teatruose (tikėkimės ir Lietuvos) nuo šių metų spalio 14 d. pradedamas rodyti Priceless (liet. Neįkainojama) – yra stipri James‘o Stevens‘o istorija – gero vyro, turinčio gerą gyvenimą, tačiau tai praeitis, o dabartis tokia, kokia yra. Po tragiškos žmonos mirties ir praradus teisę globoti savo dukrą, James‘as yra tamsiausioje gyvenimo kryžkelėje. Piktas, desperatiškas ir nesugebantis išlaikyti pastovios darbo vietos, jis sutinka už pinigus nuvairuoti sunkvežimį su nežinomu krovinių per šalį ir nieko neklausinėti. Tačiau atsitiktinai jam sužinojus ką jis gabena, nusprendžia išgelbėti dvi gražias ir išsigandusias seseris, kurios nė nenutuokia kokie pavojai jų tyko. Ar gali meilė, stiprybė ir tikėjimas iš naujo apibrėžti James‘o praeitį ir pakeisti jo ateities kryptį? Šis keistokas herojus surizikuoja viskuo, kad išgelbėtu tas moteris, konfrontuotu oponuojančias jėgas ir galiausiai atrastų tą gyvenimą, kurį jis turėjo gyventi.
Kviečiame pažiūrėti video anonsą:
Share:

1 komentarai (-ų):

  1. Aš didžiuojuosi ir džiaugiuosi, kad galiu čia pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano buvęs žmogus yra čia su manimi, maldaujantis už visus savo blogus darbus, pasakojantis, kaip jis visą laiką jautėsi tuščias jis buvo toli, paliko mane ir mane labai įskaudino po skyrybų, įvykusių prieš kelis mėnesius. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai paprašiau daktaro EGWALI pagalbos, šiandien esu laimingiausia moteris pasaulyje, sakyčiau, kad vėl turėčiau šalia savo buvusįjį. Tai stebuklas man ir mano šeimai, ir amžinas malonumas bei linksmumas. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kaip išreikšti savo dėkingumą ir dėkingumą daktarui EGWALI. Aš labai rekomenduoju jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota, patikėkite manimi.
    Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba per
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti

Dienos eilutė

Kai teisieji valdo, tauta džiaugiasi, o kai valdo nedorėliai, tauta dejuoja. (Patarlių 29:2)

Susisiekite su mumis

Vardas

El. paštas *

Pranešimas *